niedziela, 18 sierpnia 2013

Tomoe opowiada o Tomboyach

Yo!
Dotelepałam się z Kaszub i już mogę pisać ^^
Stwierdziłam, że mogę wam machnąć cykl notek o różnych stylach popularnych przede wszystkim w Azji, ale nie tylko. I jeszcze rysunek wam trzasnęłam. No pacz!

TOMBOY. Najbardziej urocze stworzonko (obok Ukesi), jakie Ziemia nosiła. Ale, ale... O co właściwie chodzi?
Tomboy to chłopczyca, dziewczyna, która wygląda i/lub zachowuje się jak chłopak. Często tyczy się to także orientacji seksualnej. Tomboye często interesują się sportem, grami komputerowymi. To określenie tyczy się zarówno osób tylko "wyglądających", jak i "zachowujących się". Nie jest jednak synonimem dla słowa "lesbijka".
Tomboy nie jest transwestytą. Transwestyta przebiera się dla własnej satysfakcji, a tomboy po prostu jest sobą.
Jeśli chcecie poczytać, jak to się żyje polskim tomboyom, zapraszam ---> http://lifestyletomboy.blogspot.com/

http://distilleryimage0.ak.instagram.com/27c42aba083811e3800322000a1fb420_7.jpg

Tomboy a makijaż.
Tomboye (oj, chyba znienawidzicie to słowo) z reguły się nie malują, ale dopuszczalne są czarne proste kreski i BB Creamy. Kolorowe cienie, pomadki, błyszczyki i róże to ZŁO.

Co się tyczy uczesania, preferowane są krótkie włosy, często farbowane. Popularny jest też pircing.

I na koniec kilka zdjęć Tomboi.




Jaki śliczny! A, nie to ona...
Trudno, wszystkie moje!

2 komentarze:

  1. Sama to rysowałaś ? ;) świetny rysunek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję *-*
      Rzadko ktoś komplementuje moje prace.
      ~Tomoe vom Bezcukru

      Usuń