piątek, 13 września 2013

Hehe. He. ... He. /Haru

''Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za ''Dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań  otrzymanych od osoby,która Cię nominowała."

Pytania:
 1Masz ulubionego muzyka/zespół?
Jest ich tyyyle :C Ale największy sentyment mam do Dżemu, bo mój tata mi go puszczał, jak byłam mała C: 
2. "Nadzieja matką głupich". Jak myślisz, ile w tym prawdy?
Hmm.. Nadzieja jest ważna, a jeśli jest się również głupim, myślę, że się przydaje C:
3. Masz swoje życiowe motto?
Żyje się tylko raz, więc trzeba robić, co się nam żywnie podoba, by tylko być szczęśliwym. Ale oczywiście nie zapominajmy o przyszłości C:
4. Gdybyś mogła ocalić z pożaru jedną jedyną rzecz, coby to było?
hmm... telefon, żeby zadzwonić na straż?
5. Masz swoje ulubione miejsce na ziemi?
Tak, moje łóżko. Albo nie moje. Oby tylko było ciepłe C:
6. Najgorsza kara, jaką można by Ci wymierzyć, to...
Zamknąć mnie w domu bez komputera, telefonu ( i innych sprzętów, którymi mogłabym się skontaktować z innymi ) oraz oddzielenie od przyjaciół :C
7. Najpiękniejszy prezent, który mogłabyś dostać od ukochanej osoby?
Hmm... Własnoręcznie napisaną książkę C: (najlepiej yaoi, mam już dwie C: )
8. Masz coś, czego w sobie nie lubisz?
Hmm... Lenistwo O.O Nienawidzę tego w sobie :CCC
9. Czego za nic w życiu byś nie zrobiła?
Nie wypiłabym soku pomidorowego. 
10. Masz swojego ulubionego pisarza?
Stephen King!
11. Dokończ zdanie: dzień stracony, to dzień bez...
Anime, przyjaciół C:

No, to chyba tyle C: Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz